Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 ianuarie 2011

Un suflet de mama si doua sabii ale mortii .

Este fantastic cata putere poate avea o mama .
Voi vorbi despre o mama,care imi este vecina .Tanti Lucretia asa cum o stiu toti vecinii este o femeie trecuta de 60 de ani , slaba ca o aschie ,apriga dar trista.....
Este o femeie care si-a crescut singura cei 3 copii .2 fete si-un baiat.
In urma cu exact 7 ani isi inmormanta una dintre fete care fusese bolnava de cancer si pe la vreo 30 de ani s-a stins.O jale cumplita ,o nemarginita durere, un suflet prea tanar pleca dintre noi .Imi aduc bine aminte ca fetita mea cea mare avea 6 luni si ea o admira zicand ca nu va avea parte de asa ceva ,cred ca este imposibil de explicat ce am simtit eu in momentul acela, mi  se rupea sufletul ,pana si acum dupa 7 ani imi dau lacrimile.
S-a stins intr-un ianuarie geros .
Saptamana trecuta joi ,ma suna Mircea la o ora la care de obicei nu putea vorbi .Incoerent si nesigur imi spune ca l-a sunat un vecin si ia spus ca a murit Nicu ,baiatul tantei Lucretia.
Bineinteles ca nu am crezut , ii zic ca dau eu un tel . doua sa aflu daca e adevarat .
Da , era adevarat !
In noaptea de miercuri spre joi  2 masini de Smurd interveneau pentru un infarct miocardic .
A decedat la spital .Cumplit era faptul ca avea 41 de ani , in  floarea varstei cu o fata de 18 ani si un baietel de 7 ani.
Toata lumea era inmarmurita , nu ne venea sa credem ca Nicu cel care zambea si cand nu trebuia ,s-a dus .
Tanti Lucretia bocea in fata blocului , un bocet de mama care simtise cea dea 2 lovitura de sabie ......Nicu a murit subit , ultima oara l-am intalnit in drum spre biserica , bineanteles radea si te facea sa zambesti .
Sora lui la chemat la ea dupa parastasul de 7 ani .
DUMNEZEU SA TE IERTE NICULE !!! SA-TI FIE TARANA USOARA !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu