Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 14 februarie 2010

sa scriu.........

ma pun sa scriu si parca creierul imi este scanat cand vad monitorul oare as fi o scriitoare mai buna daca as scrie direct intr-un caiet ?fetitei mele ii place foarte mult sa scrie am sa-i ofer sansa pe care eu nu am avut-o ,va face exact ce simte nu am sa o pun sa urmeze o cale doar pentru-ca se castiga multi bani .Ea se bucura de natura, de carti ,de prieteni,de iubirea noastra si este un copil deosebit si prea matur pentru varsta ei ,urmeaza scoala la sectia germana ii plac limbile straine si invata foarte usor totul ,daca vreti un copil care stie sa-si faca temele fara ajutor eu doar stau si ma uit la ea.
Incerc sa-i spun ,cred ca aici ar trebui sa scrii asa......ea zice
-mami ,eu asa am inteles si frau asa a zis si asa vrea sa scriu .Imi zic foarte bine e hotarata si stapana pe ea asta e bine .
Ei dar cum va fi Mirunaaaaa ?daca ar semana cu sorasa macar 50% tare bine ar fi........semne sunt si se inteleg bine dar om trai si om vedea .Cristina citeste Eminescu ,proza, unele cuvinte nu le intelege i le explic si zice ...ahaaaaaa .
Imi iubesc copii nespus ....si Doamne cat mai sufar cand unul are ceva ,tasu zice -iar exagerezi ,jumatate din gravitate ai creeat-o tu dar nu,nu o spune e doar mai nepasator la unele chestii ,offfffff am atata neliniste in suflet..........................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu