Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 martie 2010

O TARA DE C---T !!! INTARZIERI CU PLATA INDEMNIZATIEI IN ARAD

-scriu strigatul de neputinta,al unor mame care isi asteapta banii pt.ingrijirea copilului.
-eu am trecut de un Craciun si un Paste fara banii de indemnizatie si mai urmeaza unul.
Cum am 85% banii nu sunt chiar putini ,sunt banii pt care eu am muncit pana seara la ora 23 ,mi-am platit impozitele si taxele si astept si eu acelasi lucru de la ei daca tot exista o lege in tara asta.Iata un nou motiv pt. care imi voi incuraja copii sa invete si sa sa aibe parte intr-o alta tara de ceea ce ar trebui sa aiba aici .
Sa va fie RUSINE ,MARE RUSINE ,ce putem noi face ?
Pe ei ii penalizeaza cineva pt asta ?asa cum ei baga penalitati de intarziere ?


DIN PARTEA COPIILOR NOSTRI ,VA URAM CEEA CE LE-ATI DAT VOI LOR ......ACUM INAINTEA SF. SARBATORI DE PASTE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu