Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Faceți căutări pe acest blog

marți, 14 septembrie 2010

E iarasi toamna .....

Ieri a fost prima zi de scoala ,azi prima zi de gradi pentru noi,da am crescut .
Bebelusul de acum 2 ani s-a transformat intr-o fetita bine infipta,serioasa si cuminte ,bineinteles cu mici exceptii.
Prima zi de gradi s-a desfasurat normal ,adica anormal pentru un copil de 2 ani si 6 luni ,care nu a plans ,a comunicat, s-a descurcat grozav in conversatie si cu nevoile fiziologice.
Sunt tare mandra de fetitele mele si daca cineva vreodata imi v-a spune ,-lasa ca ai mai trecut prin asta ,sa stiti ca nu-i asa .Aceleasi griji, aceleasi temeri ,aceleasi ganduri de neliniste  imi dau tarcoale mintii.Vreau sa spun ca drumul dinspre scoala catre gradinita mi s-a parut de un infinit de ori mai mare ,parca eram intr-un cosmar in care nu poti razbi sa scapi de ceea ce te urmareste.MAINE  E O NOUA ZI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu